Werken bij PIDZ: 11 nieuwe vacatures

Je nieuwe familie

Carlijne Brouwers

Content marketeer

De hoofdtaak van Carlijne Brouwers is om de missie van PIDZ zo goed mogelijk uit te dragen en het merk PIDZ zoveel mogelijk onder de aandacht te brengen bij zzp’ers in de zorg en zorginstellingen. ,,Ik wil verbinding zoeken met de doelgroep.”

Al vrij snel was Carlijne overtuigd dat ze bij PIDZ aan de slag wilde gaan als content marketeer. Een aantal vriendinnen en haar moeder werken in de zorg. Ze waarschuwden haar wel. Zij hebben ervaring met bemiddelings- en servicebureaus waar ‘een cowboymentaliteit’ heerst: zoveel mogelijk zorgprofessionals inzetten zonder echt naar de wensen en behoeften te kijken van de klant. ,,Bij PIDZ had ik dat gevoel niet. Het voelde direct goed.”

Als content marketeer heeft Carlijne de taak om de boodschap van PIDZ op een zo goed mogelijke manier uit te dragen, in woord en in beeld. Dat doet zij via social media, advertentiecampagnes en ook op de website. ,,Mensen scannen tegenwoordig snel. Dus dan is het belangrijk dat de dingen waarop zij scannen ook duidelijk zijn. Ik wil niet dat ze belangrijke informatie missen.”

Doelgroepgericht

Carlijne houdt de laatste trends bij om te kijken hoe het merk PIDZ nog beter op de markt kan worden gebracht. ,,Mijn werk is heel leuk en divers”, vertelt Carlijne, die zich in haar werk vooral bezighoudt met het bedienen van de twee doelgroepen van PIDZ, zodat zij altijd een antwoord vinden op hun vragen.

,,Marketing kan veel gaan over logaritmes. Wat vindt Google het prettigst en hoe scoor je het best in de zoekmachines? Maar ik ben van mening dat we met PIDZ er vooral voor de doelgroep moeten zijn, voor de zorginstellingen, de zzp’ers. Voor hen moet het taalgebruik begrijpelijk zijn. Dat maakt PIDZ authentiek en ook met zorg verbonden.”

Carlijne staat dan niet direct op de werkvloer om zorg te verlenen, maar ze levert wel op een andere manier haar bijdrage: door verbinding te zoeken met de doelgroep. ,,Dat maakt mijn werk waardevol”, zegt ze. ,,Wat zijn de wensen en behoeften van zzp’ers en zorginstellingen en hoe kunnen we een bijdrage leveren in het vergroten van hun werkgeluk, bijvoorbeeld? Ik vind het mooi dat ik op zo’n manier een bijdrage kan leveren aan het verbeteren van de zorg.”

Instroomproces

Ze is ook betrokken bij het onboardingproces, het instroomproces voor zzp’ers in de zorg die zich bij PIDZ willen aansluiten. Ook dit wil ze zo begrijpelijk mogelijk maken. ,,Soms melden zzp’ers zich aan via de pagina voor zorginstellingen of leveren ze een referentie aan die eigenlijk geen aanbeveling is”, weet Carlijne. Dat proces kan in haar ogen gebruiksvriendelijker en dus duidelijker.

En waar zij zich ook op stort: Ode aan de Zorg, een platform waarop verhalen, podcasts en video’s verschijnen over de zorg. Carlijne is daar de hoofdredacteur van. Zij stippelt de lijnen uit, bekijkt het altijd vanuit het grotere plaatje en zorgt ervoor dat de redactieformule wordt nageleefd. ,,Eigenlijk is mijn functietitel een beetje achterhaald”, lacht ze.

Op haar plek

Ze zit bij PIDZ op haar plek. ,,Ik vind het een heel open organisatie, met oog voor de maatschappij en vertrouwen in de medewerker”, legt Carlijne uit, die het menselijke karakter van PIDZ prijst. ,,Iedereen wordt in zijn waarde gelaten en krijgt veel vrijheid om zijn werk te doen. Ik hoop hier nog lange tijd te blijven, want er liggen nog veel mooie uitdagingen.”

carlijne.brouwers@pidz.nl

Olga Donkers

Lees meer

Kristel Thijssen

Lees meer

Wouter Erenstein

Lees meer

Ilona Jansen

Lees meer

Jordie van Geel

Lees meer

Patrick Coppus

Lees meer

Ute Graat

Lees meer

Inger Ummels-Van Bommel

Lees meer

Hetty van Dommelen

Lees meer

Onze deur staat altijd open

Kom binnen
Werken bij PIDZ: 11 nieuwe vacatures